Η Μεθοδολογία Μας

Η Μεθοδολογία Μας

 

Ανάλυση - Σχεδιασμός

Το κάθε έργο πληροφορικής γίνεται ή πρέπει να γίνεται ύστερα από προσεγμένη ανάλυση και σχεδίαση από έμπειρους μηχανικούς πληροφορικής, γραφίστες και marketers με στόχο να εξυπηρετεί συγκεκριμένες ανάγκες, όταν αυτές προκύπτουν, παρέχοντας πληροφόρηση, υπηρεσίες και προϊόντα σε συγκεκριμένες αναζητήσεις των χρηστών στο διαδίκτυο. Η ανάλυση και η σχεδίαση είναι προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις σας, της επιχείρησής σας αλλά και της αγοράς.

Υλοποίηση - Development

Οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούμε για την υλοποίηση των έργων είναι συμβατές με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στο τομέα της κατασκευής ιστοσελίδων, των εφαρμογών και του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Χρησιμοποιούμε συστήματα διαχείρισης περιεχομένου ανοιχτού κώδικα διότι πιστεύουμε στην ασφάλεια που παρέχουν, στην ταχύτητα υλοποίησης ιστοσελίδων και στην διατήρηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα για τον εκάστοτε πελάτη.
 

Διάδοση – Reach

Η συμμετοχή και η συμβολή της Oweb Digital Experience στην διάδοση του ονόματος μιας επιχείρησης και στο χτίσιμο της επωνυμίας της είναι διακριτική αλλά καθοριστικής σημασίας για τη μετέπειτα πορεία της επιχείρησης. Σας δείχνουμε τους τρόπους με τους οποίους θα μπορέσετε να συνδυάσετε όλα τα «μέσα προβολής» μιας επιχείρησης ώστε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα προς την ιστοσελίδα ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησή σας!
 

Αλληλεπίδραση - Engagement

Το πρώτο βήμα για να δημιουργήσετε σταθερές και ποιοτικές σχέσεις με τους πελάτες σας είναι να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους και να τους δείξετε ότι για εσάς σημαίνουν πολλά και όχι απλά να σας δώσουν τα χρήματά τους.  Ένας ευχαριστημένος πελάτης θα φέρει και άλλον. Ένας δυσαρεστημένος αρκεί να αποτρέψει πολλούς από το να περάσουν τα κατώφλι της επιχείρησής σας είτε ηλεκτρονικής είτε φυσικής. Θα αναλύσουμε στρατηγικές και θα συζητήσουμε το πώς μπορείτε να τις εφαρμόσετε ώστε να αυξήσετε το κοινό το οποίο σας υποστηρίζει.
 

Συμμετοχή – Following

Καθημερινή ενημέρωση (updates), αλληλεπίδραση με το αγοραστικό κοινό (engagement), καθημερινές δημοσιεύσεις (posts), φωτογραφίες των προϊόντων και του επαγγελματικού σας χώρου, κριτικές-αξιολογήσεις πελατών (reviews), προσφορές, άμεσες απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών (responding time), διαφημίσεις (ads), είναι μερικοί από τους τρόπους με τους οποίος θα κερδίσετε το ενδιαφέρον νεών και παλιών πελατών σας.
 

Μετατροπές - Conversions

Μια μετατροπή (conversion) μπορεί να σημαίνει: αγορά, πώληση, «κατέβασμα» αρχείου, κλικ, κοινοποίηση ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια έχουμε θέσει σαν επιθυμητό στόχο. Η κατανόηση του προφίλ των πελατών σας μας δίνει την ευκαιρία να παρουσιάσουμε την επιχείρηση σας σαν μια από τις ενδεδειγμένες λύσεις στις αναζητήσεις τους. Έχοντας δημιουργήσει ένα πλήρως στοχευμένο περιεχόμενο (content) επιτυγχάνουμε να δημιουργήσουμε μια ροή προς την ιστοσελίδα σας.